Pradinis Personalo vadovė Dovilė „Socialinė atsakomybė – būtina sąlyga verslo sėkmei“

Personalo vadovė Dovilė „Socialinė atsakomybė – būtina sąlyga verslo sėkmei“

Socialinė atsakomybė – darbuotojų apsauga, kokybė vartotojams, rūpestis aplinkos tvarumu – itin aktualus iššūkis šiandienos pasaulyje. Atsakingas verslas tampa vis didesne siekiamybe, tačiau kur baigiasi madų vaikymasis ir prasideda tikrieji įsipareigojimai? Kviečiame sužinoti, ką socialinė atsakomybė reiškia „Marino grupė“ įmonei!

Ragina vartoti atsakingai

UAB „Marino grupė“ – ne tik didžiausia laivų statybos darbus atliekanti įmonė Baltijos šalyse, bet ir atsakinga kompanija. Įmonės personalo vadovė Dovilė čia dirba nuo 2019-ųjų rudens, todėl puikiai išmano vidinę įmonės politiką ir poziciją socialinės atsakomybės atžvilgiu. „Persikėlus gyventi į Klaipėdą visada jūrinis sektorius atrodė nepažinta ir labai įdomi kryptis. Tad pasitaikius galimybei įsiliejau į didelę ir profesionalią komandą. Labai greitai įsitikinau, kad įmonė atitinka mano pačios etinius standartus – socialinė atsakomybė čia tikrai ne tušti žodžiai“.

Pašnekovė pastebi: šiuo metu socialinės atsakomybės sąvoka labai dažnai minima, o realiai įgyvendinama tik paviršutiniškai. „Deja, žmonės labai dažnai suklaidinami reklamos. Kiek pasigilinus paaiškėja, kad kilnius siekius deklaravusi įmonė jų iš tiesų nesilaiko. Pati esu vartotoja, todėl dažnai pasigendu atsakingo verslo požiūrio – socialinės atsakomybės imtis reikia šiandien, ne ryt. Tai vienas svarbiausių principų šiuolaikinėse organizacijose. Kuo sąžiningesnė ir skaidresnė veikla, tuo efektyviau užtikrinama darbuotojų gerovė, pagarba vienas kitam, darni ir tvari aplinka. Tai sukuria verslui itin palankias sąlygas“- įsitikinusi Dovilė. Ji ragina vartoti atsakingai, būtinai pasidomėti įmonės veikla ir įsitikinti, ar socialinė atsakomybė iš tiesų yra vertybė.

Atsakomybę įgyvendina realybėje

UAB „Marino grupė“ skaičiuoja septintus savo gyvavimo metus. Tai – jauna, veržli įmonė, kuri socialinės atsakomybės sąvoką priima labai atsakingai. „Įmonė ir mūsų komanda stengiasi kurti tik ilgalaikius socialinius projektus, kurie laikui bėgant atneš naudos visuomenei ir aplinkai. Per labai trumpą laiką užaugome į didelę organizaciją: šiuo metu čia dirba apie 1300 darbuotojų. „Marino grupė“ kuria ne tik darbo vietas, bet į savo vidinius procesus savanoriškai integruoja skaidraus verslo principus. Čia kiekvienas darbuotojas gali mokytis, kelti kvalifikaciją, augti kaip asmenybė. Tuo įsitikinau aš pati“- pasakoja pašnekovė.

Anot jos, socialinę atsakomybę komanda supranta ne tik kaip vertybę, bet ir kaip įsipareigojimą. „Kiekvienas turime įvertinti savo santykį ir ryšį su aplinka, kiek ir kuo mes galime prisidėti, kad išsaugotume ją ateinančioms kartoms. Vienas iš įmonės tikslų – savanoriškai įtraukti kuo daugiau darbuotojų veikti socialiai atsakingai, kurti tvarią ir darnią aplinką. Aš ir mano kolegos esame atsakingi ir motyvuoti, todėl šį tikslą įgyvendinti pavyksta“.

Įveikė pandemijos iššūkius

UAB „Marino grupė“ veiklos pagrindas – žmogiškieji ištekliai. Nenuostabu, kad su šios srities iššūkiais tenka susidurti dažnai. Anot Dovilės, situaciją itin komplikavo netikėtai prasidėjusi COVID-19 pandemijai. „Esminiu uždaviniu tapo ne tik įmonės išlikimas, tačiau ir rūpestis čia dirbančiais žmonėmis: daugelis mūsų darbuotojų prasidėjus pandemijai dirbo įvairiose Europos šalyse. Džiaugiamės, kad net sudėtingomis sąlygomis sugebėjome operatyviai pasirūpinti darbuotojų saugumu bei sveikata“- pasakoja vadovė.

Jos žodžius iliustruoja darbai: „Pandemijos pradžioje nusamdėme privatų lėktuvą, kuris padėjo sugrįžti ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Ukrainos piliečiams. Specialiais autobusais žmonės saugiai buvo pargabenti namo“. Šiuo sunkiu laikotarpiu įmonė padėjo ir bendruomenei: kritiškai trūkstant medicininių kaukių, respiratorių, „Marino grupė“ nieko nelaukusi jų paaukojo vietos medikams.

Pašnekovė užtikrinta: socialiai atsakingas verslas būtinas ne tik komandai, bet ir vietos bendruomenei. Kartu tai – pati nuoširdžiausia reklama, kuri įkvepia ne tik klientus, bet ir konkurentus skatina vis labiau stengtis dėl savo darbuotojų, visuomenės ir aplinkos gerovės.

Scroll to Top